Πέμπτη 3 Ιουλίου 2008

Πορνείον

lkj

Σήμερα το πρώι ξύπνησα λουσμένος στον ιδρώτα,
πήγα στο μπάνιο, κατούρησα και έπλυνα τα δόντια
Μπορώ να πω πως με δυσκόλεψε η ανοιχτή η πόρτα,
να απεκκρίνω δεν κατάφερα αν και σφίχτηκα πολύ

Τ' απόβραδο κατέβηκα γοργά τις σκάλες να πάω στο γραφείο
αλλά πάτησα την γάτα μου, βλαστήμησα το Θείο
Πήγα στην αυλή να πάρω το δίκυκλο, το ποδοκίνητό μου
και ήταν ένα παλιοπερίστερο που ελάφραινε το έντερο του

Δεν μπόρεσα ν'αντισταθώ, ξαναβλαστήμησα το Θείο
και μου φώναξε η γειτόνισσα με πολλή χαιρεκακία
ότι το Θέιο τα πάντα βλέπει και θα με ρίξει στα θηρία
Το Θείο τα πάντα καταγράφει στο γραφειοκρατικό του αρχείο

Οδηγώντας το φιλικό προς το περιβάλλον όχημά μου
μια έτερη γαλή πετάχτηκε μπροστά μου
Κι εγώ ο άμοιρος εκτοξεύτηκα πολλά μέτρα μπροστά
κι έπεσα απάνω σε μιαν άτυχη γιαγιά

Τότε η γιαγιούλα άρχισε τις χριστοπαναγιές, 
τις βίντατζ τις βρισιές
Σηκώθηκα κι εγώ ο χιλιοχτυπημένος
Τίποτα δεν είπα, κοιτούσα σαστισμένος
Άλλη γιαγιά δεν είδα ποτέ μου τόσον οργισμένη, 
μου θύμιζε τη δικιά μου σαν ήταν μεθυσμένη

Αποφασισμένος, χωρίς να δίνω σημασία 
στο σαραβαλιασμέο μου ποδήλατο σκαρφάλωσα με κόπο
Να γελάω με τα σκατά μέσα μου βρήκα τότε τρόπο
Μετά μεγίστης προσπαθείας έφτασα επιτέλους στο πολυπόθητο σημείο.

Πάρκαρα και μπήκα μέσα, απολογήθηκα στ' αφεντικό:
"Σόρρυ, απ'το πρωί σήμερα όλο έχει βγεί στραβό"
Άλλαξα ρούχα, έβαλα κόκκινο κραγιόν και μαύρο κομπινεζόν
Και βγήκα έξω να ανάψω την ταμπέλα που φωτεινά διαφήμιζε το ταπεινό πορνείον.

4 σχόλια:

η κοπέλα με το καναρινί φόρεμα είπε...

Είσαι ένα μυστήριο...
ακόμη προσπαθώ να καταλάβω για 'σένα...

για να δούμε... χωρίς να είμαι και σίγουρη κιόλας...

χμ... θα δείξει...

και συγνώμη για την ωμή ειλικρίνειά μου, αλλά πιστεύω πως δεν θα σε πειράξει γιατί έτσι μάλλον είσαι κι εσύ.

vrefosalata είπε...

μην ανησυχείς , κοπέλα με το πουλαρδί φόρεμα,
η ειλικρίνεια δεν με ενοχλεί. αντιθέτως, με εξιτάρει σεξουαλικά. έχω σαρκικό και πνευματικό έρωτα με την ωμή ειλικρίνια.

τώρα δηλαδή αν σε είχα εδώ σιμά θα σε βίαζα και μετά θα έκανα την απαραίτητη σφαγιαστική τελετή όπως κάνω πάντα μετά την συνουσία. αν ήσουν και έγκυος θα εφτιαχνα σαλάτα από το έμβρυο...
σούσι τα τρώω.

Σπρέντ δε βάιολενς!

η κοπέλα με το καναρινί φόρεμα είπε...

Οι σεξουαλικές σου ορέξεις με αφήνουν παντελώς αδιάφορη. Όπως και των υπολοίπων εδώ μέσα. Όποιος υποθέτει ανόητα (όπως εσύ)ότι η παρουσία μου εδώ μέσα είναι τόσο ρηχή γελιέται οικτρά. Με έχεις αηδιάσει. Οι συναναστροφές με ανθρώπους του τύπου σου δεν έχουν να μου προσφέρουν τίποτα πνευματικά. Γι'αυτό και θα σε παρακαλέσω να μην ξαναπεράσεις από το ιστολόγιό μου. Μην ξανακηλιδώσεις τον χώρο μου.

vrefosalata είπε...

βανεσσάκι μου,
αχ μωράκλα θελκτική. μαρέσει να σε βασανίζω, να κηλιδώνω τον παρθενιάρικο χώρο σου, να σου ανεβάζω το σάπιο αίμα στο κτηνιατρικά επεξεργασμένο κεφάλι σου. μ'αρεσει, ναι μ'αρεσει! ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑ
το βράδυ θα στοιχειώνω τα σοφιστικέ όνειρα σου και θα τα κάνω ρηξικέλευθα, βλάσφημα έργα διάρροιας και πέρδισης, ένα αριστούργημα του γαλλικού αλτέρνατιβ πορνό κινηματογράφου. η διαστροφή με έχει κάνει άτομο υπέροχο και ευαίσθητο και θα ανακαλύψεις ότι η επαφή με άτομα σαν και μένα μπορεί να σε μάθει να πετάς κλάνοντας και να πηγαίνεις ψηλά. θα έρθω να σε βρώ και ξέρω που είσαι. είμαι ερωτευμένη με όλους όσοι με αγαπάνε. κι εσύ με αγαπάς, γιατί είμαι αξιαγάπητη. ελπίζω να με σκέφτεσαι, γιατί κι εγώ σε σκέφτομαι.

το αίμα τρέχει από το στόμα μου καθώς γελάω,

δε φέρι σίζορς.