Κυριακή 17 Αυγούστου 2008

Κατέστρωσα ποίημα σε στιλ μπωντλαιρικό.



Κατέστρωσα ποίημα σε στιλ μπωντλαιρικό
μίζερο και καταθλιπτικό
Ένιωσα μέσα μου να καιέι ο φθόνος για τα πάντα
Γιατί να μη με θέλει η κούκλα η Αμάντα;
Ένας ξένος μπήκε μέσα μου, Μερσώ
γιατί κατέστρωσα ένα ποίημα σε στιλ μπωντλαιρικό.

Έφαγα μια κουράδα μες τη μούρη 
και ήταν και ζεστή
Δεν το περίμενα από σενα,
γιατί πως μ'αγαπάς μου είχες πει
Έτσι κατέστρωσα κι εγώ
ένα φόνο σε στιλ χιτσκοκικό.

Αράδιασα πσέματα πολλά,
χωρίς καθόλου να με νοιάζει
Η αλήθεια είναι ότ' η αλήθεια με τρομάζει
κι έχω άξεστο, εγωκεντρικό μυαλό
Έτσι κατέστρωσα κι εγώ
μια νέα θεωρία σε στιλ γιαλομικό.

Κατέστρωσα τραγούδι σε στιλ νταλαρικό
για να σου θυμίζω ότι πια δε σ'αγαπώ
Φαντάστηκα τον μπατμαν να σου λιώνει το μυαλό
κι έκατσα και έγραψα ποίημα μελοδραματικά ειρωνικό.
Με μιαν ανύπαρκτη επωδό,
κατέστρωσα ζωή σε στιλ θεατρικό.

Δεν υπάρχουν σχόλια: