Δευτέρα 18 Αυγούστου 2008

Ημερολόγιον Ράθυμου Ηδονοβλεψία [=Γεννάω Γαριδοκροκέτες με Τυρί]

Εγκυμονώ και ανυπομονώ να γεννήσω, γιατί πεινάω πολύ γαμώτο.  Ήταν δύσκολη η απόφαση μου, δύσκολη το όντι, και οφείλω να ομολογήσω ότι η εγκυμοσύνη μου την έκανε δυσκολότερη.  Γίνεται αι γαρίδες μου να μεγαλώσουν χώρις μπαμπά;  Θα είναι σαν να τις τηγανίζω χωρίς λάδι.  Αλμυρά μου παιδάκια, γιάμι γιάμι.  Ο μπαμπάς σας ήταν μελισσοκόμος και έβαλε την αγαπημένη του χονδρή και αφοσιωμένη μέλισσα να με τσιμπήσει για να νομίζω ότι ήταν τα βέλη του έρωτος.  Η πρώτη μας ερωτική περίπτυξη διαδραματίστηκε το 1914 κατά την περίοδο του Α' Π.Π. και ενώ η χώρα μας βρίσκονταν υπό την κατοχή κινέζων αλμπίνων τραβεστών.  Ήταν γλυκός και γλοιώδης όπως όλα τα αρσενικά.  Όταν εσυνουσιάσθημεν ήταν απογοητευτικά, γιατί το σκεφτόμουν πολύ καιρό και είχα φανταστεί πυροτεχνήματα να βγαίνουν από το πουλί του όταν τελειώνει.  Ε, και τελικά δεν ήταν έτσι όπως τα ήθελα.  Ίσως βέβαια να φταίει κι αυτό το καταραμμένο το χόλιγουντ.  Αχ αυτό το διαόλι που εισήγαγε το δράμα στη ζωή μας. [ναι γιαγιακα, μας τρώει την πσυχούλα και τα πσίχουλα] Βέβαια, αν δεν υπήρχε αυτό δε θα υπήρχαν και οι φιλόδοξοι γουάναμπη λογοτέχνεζζζ και αυτό θα έλειπε από τον κόσμο.  Λίγο ανούσιο απρόβλεπτα ανυπόστατο δράμα είναι το φάρμακο για όλα.  
Ξέχασα τι ήθελα να πω.

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

δημιουργείς νύμφη ανύμφευτη ένα νησί γεμάτο από έκφυλους κι αλήτες και δίχως αισχύνη ή συστολή προσπαθείς να αγγίξεις τα πλήθη

το δράμα ολόδικό σου ας μη ξεχνάμε άλλωστε την ταπεινή σου την ταυτότητα ω! κύμβαλον αλαλάζον

οι δικές μου περιπτύξεις φτάνουν πιο ψηλά απ' το μειδίαμα κι από τη δυσωδία που σε κατακλύζει

δε θα βαφτίζομαι επαναστάτης από την ασφαλή μου χώρα πίνοντας νέκταρ κι αμβροσία

ούτε θα θέλω αφορισμούς για να σωθώ

γιατί η τέρψις δεν φτάνει από γραπτά
απ την ψυχή φτάνει κι απ όσους μοχθούνε

στάσου στους τέσσερις τοίχους και στις πέντε σου διαστάσεις στα σιωπηλά σου καμπαρέ και στην ιδέα πως είσαι αιχμηρή

ας θυμηθούμε πως τον κρόνο νίκησε ο δίας

καλώς ήρθες πίσω λοιπόν από τις διακοπές σου
σε περιμένει μια θέση στα τάρταρα
έτσι, για να γουστάρεις.

[=Εγώ Γεννάω Ωρολόγια]

vrefosalata είπε...

αχ μικρέ μικρέ μου Οδυσσέα. πόνα με λίγο ακόμη με τις καλοψαγμένες λέξεις που ίδρωσες τόσο για να βρεις μέσα στα λεξικά και στους καρυωτάκηδες. η αχαλίνωτη λεκτική σου δημιουργικότητα με εχει κανει να πιστέψω πως σου λείπει πολύ η σαρκική επαφή. δοκίμασε να καταπιαστείς με κάτι πιο απτό, γιατί η μόρφωση θα γίνει παραμόρφωση. είσαι ένα προαστιακό φερέφωνο της πουριτανικής και λογοκεκριμένης κοινωνίας και του λογοτεχνικού καπιταλισμού. πρέπει να ντρέπεσαι για την ίδια σου τη σκέψη που καταλήγει πάντα σε χιλιοειπωμένα και άτεχνα πορίσματα.

στο τέλος τέλος είσαι καταδικασμένος σε ένα φαύλο κύκλο φανφάρας και αοριστολογίας, μη εφαρμοζόμενης παραπλανητικής παραεπιστήμης. είσαι η νοσηρή απόδειξη ότι αυτή η κοινωνία είναι γεμάτη από υβριδικά λογοτεχνίδια που αυνανίζονται κρυφά στο σκοτάδι και ερωτοτροπούν με τις τετριμμένες σελίδες των βιασμένων βιβλίων τους.
το όνομα σου και μόνο υποδηλώνει μια ανάγκη για συναναστροφή με το μορφέα, μια υποθεότητα που τροφοδοτεί την πιο αντιρεαλιστική λογική που καταλήγει στο γνωστό ρητό που τόσο σου ταιριάζει: όλλ θίορι ένντ νόου άξιον

Υστερόγραφον: Όσον αφορά τα καμπαρέ μου και την πεπερασμένη διαδραστικότητα μέσα σ'αυτες τις λίγες μου διαστάσεις, μάθε ότι εγώ τις πλάθω και τις ζω μέχρι την τελευταία στιγμή και απέχω πολύ από κρετίνους σαν του λόγου σου που η μόνη τους ασχολία είναι να αποτεφρώνουν την ουσιώδη σκέψη στο βωμό μιας πλατωνικής ρομαντικούλικης λογοτεχνίζουσας παραϋπαρξης. Θαρρώ πως η αμοιβάδα είναι όν ανώτερον από σένα, καθότι δεν έχει εγκέφαλο μολυσμένο από την ιδιοσυγκρασία των καταραμένων ποιητών και από την κατεστραμένη εξιδανικευμένη άποψη για τη ζωή.

Melody είπε...

Αλήθεια αν θέλεις πες μου γιατί γίνεσαι τόσο εριστική ? Ποιο το πρόβλημα σου ? Αλήθεια δεν καταλαβαίνω...

Ανώνυμος είπε...

tetoia agaph exw niwsei mono gia ton eauto mou. kai sena. one day i know.

to oti gennas wrologia upoplasmidio tis upoka8areuousianikhs upokoultouras shmaianei mono oti den exeis suneirmo kai logikh kai apla prospa8eis na piaseis to paralogo xwris epituxia. keep up the human stuff xX

Ανώνυμος είπε...

αχ καλη μου !!!! ελπιζω να είσαι καλη μου και όχι καλός μου ή τίποτε ενδιάμεσο όσον αφορά το φύλο σου .Νομίζω ότι το βασικό σου πρόβλημα είναι η αγαμία και το καλό που σου θέλω πριν κάψει φλάντζες το ελάχιστο δείγμα του εγκεφάλου που διαθέτεις τράβα σε κανέναν αλλοδαπό να σε ικανοποιήσει κοινώς να σου πετάξει τα ματια έξω και ξεκόλλα από τα blog των υπολοίπων που απλώς εκφράζουν σκέψεις απόψεις και συναισθήματα μέσα από τα γραφόμενα τους γιατί βλέπεις αυτοί διαθέτουν αισθήματα και όχι το απόλυτο κενό στην ψυχή τους.
ΥΓ. εάν δεν βρείς εθελοντή υπάρχουν και τεχνητά μέσα!!!!
ΦΙΛΟΎΔΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΥΌ ΤΑ ΜΑΓΟΥΛΆΚΙΑ




ΜΑΛΑΚΙΣΜΈΝΗ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΆ
ΑΕΙ ΣΥΧΤΙΡ!!!!! ΠΟΥ ΘΑ ΕΛΕΓΕ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΝΟΗΜΩΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ

θα μπορούσα να σου γράφω όλο το βραδυ αλλά έχω και πιο σοβαρα πραγματα να κάνω
ΜΑΛΑΚΙΣΜΕΝΗ Ε!!!! ΜΑΛΑΚΙΣΜΕΝΗ

vrefosalata είπε...

μην εξάπτεσαι γλυκουλινάκι μου και ούπς κάποιος αταχτούλης χρησιμοποιεί κακές λεξούλες.

έλα πες μου κι άλλα γιατί η αγαμία με έχει βαρέσει και πρέπει να αυτοϊκανοποιηθώ. ξέρεις τα λόγια σου αυτά με ερεθίζουν αηδιαστικά.

"και δεν δέχομαι ρατσιστικά υπονοούμενα περί αλλοδαπών και ημεδαπών στον προσωπικό μου χώρο", θα έλεγα αν σε έπαιρνα πιο σοβαρά.

ο εγκέφαλός μου είναι πολύ εξελιγμένος, γιατί ο μπαμπάσ μου έχει πετρέλαια και θαρρώ πως είναι πολύ δυσκολο για ένα υποόν λάικ γιορσέλφ να κατανοήσει την πολυπλοκότητα των απλούστατων λεγομένων μου.

φιλούδια θές, φιλούδια θα είναι.

Ανώνυμος είπε...

καρδουλίνη μου γλυκό !!! σε φτιάχνω μωρό μου με τα λογάκια μου? γιατί βρε ατιμούλικο δεν το λές τόσον καιρό?
έάν με αυτά σε κάνω ευτυχισμένη τότε μωρό μου σου υπόσχομαι κάθε μέρα να σε στέλνω στα ουράνια με όσα κακά λογάκια γουστάρει η σκατένια ψυχή σου.

Α.... και να σου πώ.. φύλαξε κανένα μπιτονάκι πετρέλαιο από τον "μπαμπά σου".. θα σου χρειαστεί λίαν συντόμως από ότι βλέπω!!!!
τα σπίρτα τα βάζω εγώ μην ξοδεύεσαι κιόλας !!!!!

cu!!!

vrefosalata είπε...

κοινοτοπείς πάλι.
πληζ δηλαδή πες κάτι καινούριο.
με βλέπεις πώς κρέμομαι απ'τα χείλη σου.