Τρίτη 26 Αυγούστου 2008

Ιπτάμενος Ραδιοναυτίλος

Ήτο μια ζεστότατη καλοκαιρινή πρωία, ωσάν τη σημερινή καλή ώρα.  Βαριόμουν τόσο πολύ κι αποφάσισα να πάω βόλτα στο βουνό να ειρωνευτώ τις πεταλούδες για τα παρδαλά κακόγουστα φτερά τους. [το βουνό συμβολίζει την επιστροφή στη φύση, το βουκολικό, το παπαδιαμαντικό.  ενώ αυτή η κάιντα αμφισβήτιση της φύσεως, που τίποτε εις μάτην ποιεί, συμβολίζει τον εξελιγμένο άνθρωπο που δεν έχει φτερά, αλλά έχει ρούχα κι έτσι όποτε θέλει μπορεί να είναι κιτς και παρδαλός. Όταν όμως νιώθει κάπως σοβαρούλικος και επιτυχημένος μπορεί να φοράει τα κλασικά μπεζ, μαύρα και γενικώς παλ χρωματάκια.]  Τότε ο σκύλος μου όρμηξε στο μικρό μου το γατάκι και εκνευρίστηκα τόσο πολύ που μέσα μου έζησα μια όμορφη σκηνή ούλτρα βάιολενς, τόσο ανεκπλήρωτη -σαν παιδικός έρωτας, ναι- ΤΟΣΟ ΑΝΕΚΠΛΗΡΩΤΗ που με έκανε να θέλω να τραβήξω όλη μου την ύπαρξη μου και να την τυλίξω κασκόλ στο λαιμό μου, επειδή ήμουν τόσο ηλίθια ώστε να μην την εκπληρώσω. 

Πήγαινε κάπως έτσι:


ΣΚΗΝΗ ΒΙΑΣ ΛΟΓΟΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΠΡΟΦΥΛΑΞΗ ΤΩΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ ΜΙΚΡΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ.



β
α
ρ
έ
θ
η
κ
α

14 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Δώσε μου διεύθυνση και σου στέλνω αμέσως με courier (τα έξοδα δικά μου μην ανησυχείς) κασκόλ σχοινι σαπουνι και ότι άλλο λαχταρα η ψευτοκουλτουριάτικη μαλακισμένη και στερημένη ψυχούλα σου προκειμένου να εκπληρώσεις την επιθυμία σου και να τυλίξεις τα δωράκια μου στον λαιμουδάκο σου οσο πιο σφιχτά μπορείς.Εαν θες βοηθεια εμείς είμαστε εδω...

Και μην ξεχνάς .Ποτε μην αφήνεις για αύριο αυτό που μπορείς να ολοκληρώσεις σήμερα.

Πως λέμε πέσε.... πέσε ..... πέσε.... από την ταράτσα έτσι και σε σένα λατρεια μου με αγαπη ατελείωτη όμως πνίξου!!!! πνίξου!!!! πνίξου!!!!! έλα καλέ τελείωνε πνίξου επιτέλους και μην το σκέφτεσαι.....

ΦΙΛΟΥΔΚΙΑ!!!!!!


ΜΑΛΑΚΙΣΜΕΝΗ Ε!!!!!! ΜΑΛΑΚΙΣΜΕΝΗ!!!!

CU!!!!!!

vrefosalata είπε...

επαναλαμβάνεσαι σε σημείο βαρεμάρας και ενώ ειλικρινά γελούσα μαζί σου αρχικά τώρα πια δεν μπορώ γιατί
σ ε β α ρ έ θ η κ α.

βρες κάτι καινούριο να πεις να περάσει και η ώρα μου.

μη με ξεχνάς,

καλυψώ

Ανώνυμος είπε...

Φιλοκαλούμεν μετ'ευτελείας, φιλοσοφούμεν άνευ μαλακίας.

Εάν θες βοήθεια στην μετάφραση στείλε μύνημα.

Σ' αγαπώ πολύ!!!!

ΦΙΛΟΥΔΚΙΑ!!!ΦΙΛΟΥΔΚΙΑ!!!ΦΙΛΟΥΔΚΙΑ!!!ΦΙΛΟΥΔΚΙΑ!!!

vrefosalata είπε...

μάθε οροθογραφία και μέτα θα σου ζητήσω βοήθεια για να μου μεταφράσεις χιλιοειπωμένες και καλά καλτ σοφιούλες.

Ανώνυμος είπε...

βρε ζουζουνομπουμπουκάκι μου περιμένεις πως και πως να σου γράψω σχολιάκια ε?
εχεις κανένα μπαμπινιώτη περίσευμα να μου στείλεις?ξέρεις από αυτούς που αγοράζεις με τα λεφτουδάκια του μπαμπουλίνου σου .από τα πετρέλαια ντε!!
και όσο για τις χιλιοειπωμένες καλτ σοφιούλες μου πολυ αμφιβάλω εάν τις κατάλαβες.
αυτή την φράση την είπε πριν από πολλούς αιώνες κάποιος σοφός για κάτι μαλακισμένα σαν κι εσένα και η υπαρξη σου απλώς επιβαιώνει ότι η μαλακία τέλος δεν έχει .
εγώ βέβαια επειδή πιστεύω στα θαύματα ελπίζω να εκλείψει από τον μάταιο τούτο κόσμο μόλις αποφασίσεις να μας αφήσεις .......
κασκώλ you know??
τελικά ρε βούρλο είσαι πολύ μονος-η
για να κάθεσαι πάνω από τον υπολογιστή και να περιμένεις εμένα να σου γράψω γιατί από ότι βλέπω εσυ και εγώ μείναμε ..... και καλά εγω κάνω χαβαλέ και ξεδίνω με τις μαλακίες που γράφεις μαζί με 5 φιλαράκια και σχολιάζουμε το ποσο μαλάκας είσαι.

ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ "GET A LIFE"

Υ.Γ. και μην μπεις στον κόπο να απαντήσεις γιατί έχουμε και καλύτερα πράγματα να κάνουμε τουλάχιστον εμείς από εδω....
για σένα ελπίζω απλώς στην βοήθεια του καλού θεούλη να σε κάνει να αγαπήσεις λίγο τον μίζερο και μνησίκακο εαυτό σου και μετά που ξέρεις ίσως καταφέρεις να αγαπήσεις και κάποιον άλλο.(καιρός να γίνει το 8ο θαύμα )

vrefosalata είπε...

τι θεούλης και πέη, αρρωστημένο κεφάλι?

το πιο αστείο είναι που νομίζεις ότι γράφω σοβαρά και ότι θέλω να αλλάξω τον κόσμο.

αχ βλέπω πόσο ευχαριστιέσαι να με βρίζεις με τις καθημερινές σου λεξούλες, αλλά δεν ξέρεις πόσο ευχαριστιέμαι που βλέπω τέτοια γελοία οργή κρυμμένη πίσω από τα και-καλά-κράζω-κατινογλυκουλινίστικα συναισθήματα φιλαυτίας σου. ανεβάζεις το εγώ σου νομίζοντας ότι με προσβάλλεις. εν μερει και γω αυτό κ(λ)άνω. η διαφορά μας όμως έγκειται στο ότι εγώ δεν προσπαθώ να προσβάλλω, απλά μιλάω. και χαίρομαι που δε μιλάω όπως εσύ και έτσι τρέφω το εγώ μου, επειδή νιώθω ανώτερη. εσύ μόλις τελειώσεις το υβριστικόν και καυστικόν κατά τη γνώμη σου έπος σου, το ξαναδιαβάζεις και νιώθεις μια θέρμη να φτάνει μέχρι τα χριστιανικά κοινωνικοποιημένα δυσκίνητα εγκεφαλικά κύτταρά σου, μια ικανοποίηση που χάσκει στο μεταίχμιο της ανικανότητας σου να καταννοήσεις τη διαφορά ανάμεσα στο "είμαι κάτι" και "δεν είμαι". επίσης, εγώ εντοπίζω την ουσία, ενώ εσύ αδυνατείς. βγάζεις πάνω μου όλο το μίζερο εαυτό σου νομίζοντας πως είμαι κι εγώ ένα από τα πλάσματα που πάσχουν από την κομπλεξική μιζέρια που η ίδια βιώνεις κρυφά από τον εαυτό σου και προσπαθείς να αποδείξεις σε σένα και τα "5 φιλαράκια" σου ότι σκέφτεσαι άρα υπάρχεις [γαμώ τον καρτέσιο].

τα λεγόμενά σου αντιφάσκουν καθώς από τη μία με αποκαλέις με σκληρότητα ινδικής καρύδας αναίσθητο και μη κοινωνικοποιημένο ον, ενώ από την άλλη υποστηρίζεις ότι είμαι μίζερη. η μιζέρια όμως είναι επίτευγμα του μετανεαντερταλιστικού ανθρώπου και επομένως είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την κοινωνία και την κοινωνικοποίηση και βέβαια με τον κύριο μπαμπινιώτη, τα πετρέλαια από ούρα καμήλας και εσένα.

εσύ παραμένεις σε αναμονή και ανταποκρίνεσαι μόλις σου σφυρίξω σαν το κυνάκι.

άλλο η μαλακία η αρχαιοελληνική κι αλλό αι μπουρζουά χυδαιότηταί σου, τα και καλά ψαγμένα, αλλά στην πραγματικότητα παρανοημένα ρητά που με τόση χαρά λέγαμε στην α' γυμνασίου επειδή υπήρχε μέσα η τρομερή αυτή λέξη απο μιιιιι ["ντροπή, πιπέρι" σου έλεγε η μαμα].

νυχτααα.

Ανώνυμος είπε...

το μονο που με ευχαριστεί στην όλη φάση είναι ότι ασχολείσαι και πάλι μέ εμένα ...
και επιμένω ψευτοκουλτούρα αγάπη μου ψευτοκουλτούρα αυτό είσαι και τίποτα άλλο.
μιά και δεν έχεις όνειρα δικά σου να καταγράψεις το μόνο στο οποίο προσπαθείς να γίνεις κάπως καλή είναι με την χυδαιότητα και την κακομοιριά που σε χαρακτηρίζει να διακομωδείς τα γραφόμενα και τους στίχους των άλλων.
και επιμένω ΜΑΛΑΚΙΣΜΕΝΗ Ε ΜΑΛΑΚΙΣΜΕΝΗ
αλήθεια έχω μία αποροία..
ο δικός σου πόσο σε άντεξε? γιατί από ότι ξέρω ναι... ξέρω την έκανε νωρίς ο άνθρωπος και εσύ απλώς βρήκες συντροφιά στο οινόπνευμα την κακία και τον υπολογιστή σου.

βλέπεις ξέρω πολλά........
για την κακόμοιρη φάρα σου

κρίμα !! κρίμα!!

vrefosalata είπε...

ο έρωτας δεν κρύβεται. ούτε και η βραδύνοια.
είσαι ένα μη-ον συμπερσματικό, ένα πλάσμα που δανείζεται περήφανα λέξεις απ'τους άλλους και τις χρησιμοποιεί με αυταρέσκεια νομίζοντας ότι τις συνδυάζει αριστουργηματικά. πάρε απόφαση ότι ποτέ δεν θα μπορέσεις να το κάνεις. είσαι ένα όν καθαρά κοινωνικό. πόσο βραδύνους είσαι δεν κρύβεται πισω από σχόλια λαικής τάξεως και άπο ανυπόστατη κριτική. είσαι ένας κλασικός ο,τινά'ναις που πήγε σχολείο και νομίζει ότι έμαθε να αναλύει και έχεις τόση εμπιστοσύνη στον εαυτό σου που προκαλεί πρόβλημα. ο εγκέφαλός σου είναι υπερβολικά κοινωνικά λοβοτομημένος για να έχεις το δικαίωμα να νιώθεις έξυπνη, ετοιμόλογη ή οτιδήποτε άλλο. δεν μπορείς να κατανοήσεις ούτε τι γράφω και ούτε καν τι προσπαθείς απεγνωσμένα να μου πεις. ότι είμαι μαλακισμένη και ότι σ'αρέσουν οι λεσβιακές περιπτύξεις είναι το μόνο που είναι ξεκάθαρο σαν τη διαρροϊκή μορφή του μυαλού σου, καθώς τα υπόθετα μπαίνουν απ'τα αυτιά. είναι πράγματι πολύ λυπηρο αλλά και συνάμα διασκεδαστικό να σε βλέπω να μοχθείς να γίνεις καυστική. δυσκολεύεσαι παράλληλα τόσο πολύ να κατανοήσεις τα λεγόμενα μου που τα παραποιείς σαν κλασικός δημοσιογραφίσκος με το τατουάζ των ΜΜΕ. έτσι σχολιάζεις ακατάπαυστα το μόνο που μπορείς να διακρίνεις. μα γιατί? γιατί δε λες κάτι καινούριο?
δεν μπορείς καθότι στέρεψε κι αυτή η ελάχιστη διαρροια που είχε απομείνει. και πραγματικά είναι τόσο οικτρό να ρίχνεις άδεια καλσόν για να τα γεμίσεις με νέες πληροφορίες. έχεις διαβάσει κοσμοπόλιταν και θαρρείς πως ξέρεις πολλά.

η ψευτοκουλτούρα βρίσκεται στα πλαίσια της τάξης των αστών. δεν είμαι αστός, είμαι μαστός.

Ανώνυμος είπε...

τόσο στερημένη λοιπόν!!!
σε ολα τα γραφόμενά σου καταλήγεις πάντα να αναφέρεσαι σε σεξουαλικές διαστροφικές φάσεις και σε έργα του κώλου σου (βλέπε διάρροια κλπ)
τέτοια στέρηση!!!
αλήθεια το λεσβία πώς σου κατσε?
απωθημένο το χεις? κρυφή ελπίδα μήπως?
χα χα χα βρε άντε βρες μία απασχόληση κάτι δημιουργικό να κάνεις (εκτός του χεσίματος) και ξεκόλλα.
γουστάρω που είμαι λαικός
γουστάρω που είμαι κοινωνικός

εσύ δηλ τι καταλαβαίνεις ?
μας γράφεις 5 μπουρδολογίες που δεν ορίζουν απολύτως τίποτα παρά μόνο την μοναξιά σου και το φοβερό μίσος σου για τον άνθρωπο και βασικά για τον ίδιο σου τον εαυτό και νομίζεις ότι είσαι ξεχωριστή.

αλήθεια πότε ήταν η τελευταία φορά που σε είδε καποιος και χάρηκε ?
πότε σε πήρε ένα φίλος τηλέφωνο για να τα πείτε απλώς?
πότε σε αγκάλιασε κάποιος αγαπητή μου για να σου δείξει αγάπη?
θυμάσαι?

μέχρι τώρα ήταν διασκεδαστικό να παρακολουθώ τις κακίες που έγραφες αλλά ειλικρινά το μόνο πλέον που μπορώ να πω ότι αισθάνομαι για εσένα είναι λύπη.
τόση μαυρίλα στην ψυχή σου?
τόση κακία?
ποιός σε πόνεσε τόσο που αποφάσισες να εξαφανισεις όλα τα θετικά αισθήματα από την ψυχή σου και να κρατήσεις μόνο την κακία?
προσεξε... τα χρόνια περνούν...
γρηγορότερα από ότι φαντάζεσαι.
πρόσεξε...
Το να είσαι δούλος των παθών σου είναι πιο κακό από το να είσαι δούλος των άλλων.
Υ.Γ. όσο για σχολείο μέ την έννοια που εννοείς δεν είχα την ευκαι΄ρία να πάω γιατί εμένα βλέπεις ο μπαμπας μου δεν είχε πετρέλαια.....

vrefosalata είπε...

αααα γελάω.

1.είσαι τόσο δυσκίνητο εγκεφαλικά πλάσμα που δεν μπορείς να διακρίνεις την ειρωνεία από την αλήθεια.

2.δεν το πιστεύω ότι είσαι αγόρι! είπες ότι είσαι λαϊκός και κοινωνικός. (τελικά ο νοητικός ευνουχισμός επιφέρει αλλαγές στην συμπεριφορά.)

3.εγώ σχολιάζω το νοητικό σου επίπεδο, εσύ σχολιάζεις την προσωπική μου ζωή εικάζοντας, απλά επειδή δεν έχεις τι άλλο να πεις.

4.για να θεωρείς το χέσιμο δημιουργική απασχόληση πρέπει να είσαι ένας άνθρωπος με μεγάλη έμπνευση και αχαλίνωτη τάση για δημιουργία.

5.αποκάλυψες ένα ντροπιαστικό βίτσιο σου δηλώνοντας ότι η διάρροια και τα σκατά είναι στοιχείο σεξουαλικό και γράφοντας ότι το γυρίζω στο σεξουαλικό. δεν υπήρχε ούτε καν σεξουαλική υπόνοια όμως!

6.δεν νομίζω που λες, τα λεγόμενά μου να αποπνέουν στέρηση σεξουαλική, σε αντίθεση με τα ονειροφερμένα τα δικά σου.

Ανώνυμος είπε...

ειδες που τελικα διάβασε το σχολιό μου?

τελικά έχεις μεγάαααλο προβλήμα!!!

αντε γεια!!

vrefosalata είπε...

μόνο και μόνο για να μου μιλήσεις γλυκό μου πιόνι της μίζερης κοινωνίας και της τυποποιημένης κραξεολογίας.

το πρόβλημά μου είναι στον εγκέφαλό σου!

Ανώνυμος είπε...

Panx Romana - Κόμπλεξ

Παιδική δικτατορία
χρειάζεσαι νέα νοοτροπία
καιρός να λαδώσεις τα μυαλά σου
μην κάνεις ηλίθια τα παιδιά σου
χάος μέσα στο μυαλό σου
τρέξε να δεις το γιατρό σου
ασε με στο κόσμο που τώρα ζω
μη με κάνεις κομπλεξικό

Ω! Ω! Κόμπλεξ
γιατί έχεις σάπια νοοτροπία
Ω! Ω! Κόμπλεξ
γιατί έχεις σάπια νοοτροπία
γιατί έχεις σάπια νοοτροπία

Μην μου λες το τι θα κάνω
που θα πάω τι θα πω
μην μου λες τι να φορέσω
και πόσο χαμηλά θα πέσω
θέλω να κάνω αυτό που νομίζω
την κάθε σκέψη να την ορίζω
άσε με στο κόσμο που τώρα ζω
Μη με κάνεις κομπλεξικό.

Ω! Ω! Κόμπλεξ
γιατί έχεις σάπια νοοτροπία
Ω! Ω! Κόμπλεξ
γιατί έχεις σάπια νοοτροπία
γιατί έχεις σάπια νοοτροπία

Ω! Ω! Κόμπλεξ
γιατί έχεις σάπια νοοτροπία
Ω! Ω! Κόμπλεξ
γιατί έχεις σάπια νοοτροπία
γιατί έχεις σάπια νοοτροπία

Μην μου λες το τι θα κάνω
που θα πάω τι θα πω
μην μου λες τι να φορέσω
και πόσο χαμηλά θα πέσω
θέλω να κάνω αυτό που νομίζω
την κάθε σκέψη να την ορίζω
άσε με στο κόσμο που τώρα ζω
Μη με κάνεις κομπλεξικό.

Ω! Ω! Κόμπλεξ
γιατί έχεις σάπια νοοτροπία
Ω! Ω! Κόμπλεξ
γιατί έχεις σάπια νοοτροπία
Ω! Ω! Κόμπλεξ
γιατί έχεις σάπια νοοτροπία
Ω! Ω! Κόμπλεξ
γιατί έχεις σάπια νοοτροπία
γιατί έχεις σάπια νοοτροπία



Τώρα εγώ που ασχολήθηκα μαζί σου, σου έδωσα αξία αλλά δε βαριέσαι. Σε γουστάρω τρελά γιατί με κάνεις να γελάω.
Σαλατιάρα for life.
Μια ορκισμένη οπαδός σου.

vrefosalata είπε...

χαίρομαι.