Παρασκευή 14 Νοεμβρίου 2008

υπερβολή

γυρνούσα σπίτι μου και ένας κύριος με χηνάκι όρμηξε απάνω μου και τράβηξε τη τσάντα μου. το πτηνό επιτάχυνε και η τσάντα κολλημένη στα μαλλιά μου με έσερνε πίσω από το όχημα. όταν γεμίζει το μυαλό μικρό(τητες) αρχίζει η άμμος να μπαίνει στην ίριδα και να κολλάει στα τριχίδια της μύτης και να κρύβεται στις πτυχές τις γλώσσας. δεν θέλω σεξ όχι σου είπα δε σου χαρίζω το κορμί μου σταμάτα να χτυπάς χωρίς λόγο τα κατσαρολικά. ά! ναι δεν τα χτυπάς τα τακτοποιείς . ξέχασα. με κάνει να ντρέπομαι η αρρώστια σου και δε θέλω απλα αν δε σαρεσει εδω δε θα παραδόσουμε τον χώρο αυτόν που τόσο αγαπαμε δε θέλω να γκρεμίσεις το φτερό το ξέρω έχει πολύ-λιακάδα σημερα και θαρρω θα μου περάσει [ι καλιιιιιιτερι_]

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

τα φτερα στον εγκεφαλο πανε να πεταξουν
αλλα μαραινονται λιγο πριν
καθως η σεροτονινη ξεχειλιζει
απ'τη σοκολατα που λιωνει στο στομα
και τα γυαλια θολωνουν
γιατι τα βλεφαρα πεφτουν
σε εναν ληθαργο κουραστικο
που οταν ξυπνησεις τον εχεισ ηδη ξεχασει

ιφ γιου γκοου αραουντ σμοουκινγκ γιουλ γκετ μπερντ

vrefosalata είπε...

αυτη τη φορά δεν κανω λάθος είσαι εσύ κ μόνο εσύ.

Ανώνυμος είπε...

που θα έλεγε κι αυτή που δεν είναι εκείνη..!