Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου 2008

ρέκβιεμ.

μετά μεγίστης λύπης επληροφορήθην ότι το καλομοιράκι μας έφυγε για χώρες μακρινές.
εντάξει, έκλαψα, έβρισα, καταράστηκα τους παράγοντες, αλλά κατάλαβα έπειτα κάτι πάρα πολύ σοφό.  ότι υπάρχουν πράματα στον τρισκατάρατο τούτονε κόσμο, ενάντια στα οποία δεν μπορούμε να μαχηθούμε.  όπως για παράδειγμα ο νέος αρχιεπίσκοπος, ο οποίος δεν μας πάει όπως ο άλλος αλλά ντάξ, τον πάμε εμείς, γιατί μοιάζει πολύ στον άγιο μας βασίλη.  επίσης, οι κατσαρίδες.  ακόμη, η σοκολάτα. και άλλα πολλά μέσα στα οποία ανήκει και το θέμα μας, η αποδήμηση της εισαγώμενης ελληνίδας καλλιτέχνιδος, η οποία αναδείκνυε τον [κλεμμένο από τους συμμάχους] πολιτισμικό μας πλούτο με τόσο νάζι. οχ, χτύπησα το κεφάλι μου στον τοίχο.

8 σχόλια:

Το Ψωλικό Εξπρές είπε...

ρε γαμωτο... κι εγω περασα μια φαση χοντρης καταθλιψης τωρα που εφυγε η Κα(β)λομοίρα!!

λες να αρχισω να χαρακωνομαι σαν τα emo???

Ανώνυμος είπε...

Η καλή μου η σαλατίτσα είχε σχολείο αυτές τις μέρες και έκανε αποχή από την κουλτούρα. Καλώς μας ήρθες, ντάρλινγκ, ωσαν παλαβός πρόσμενα τα γραφτά σου.

σσσκατττά είπε...

Κουράγιο μωρέ, υπάρχουν κι άλλες κουλτουριάρες ναζιάρες αιθέριες υπάρξεις να καλύψουν το κενό! Θα το ξεπεράσουμε κι αυτό! Αν και λέγεται ότι το Καλομοιράκι δε θα τα παρατήσει έτσι εύκολα αφήνοντας τους χιλιάδες οπαδούς της να κλαίνε και να οδύρονται.

vrefosalata είπε...

σκατά μου, από τον κώλο σου και στου θεού ταυτί. η καλομοίρα για την ελλάδα και κυρίως για μένα θα είναι για πάντα ξεχωριστή.
κη-κηπ ιτ ρήαλ, κάλομηρ!

ανύποπτή μου, σε έχω προλάβει και μην μου το παίζεις εμένα πρωτορόρα, γιατί εγώ ταντέγραψα τα ήμο πριν από εσένα με στόχο πάντοτε ανθρωπιστικό: να δημιουργήσω ένα νέο είδος ανθρώπου του συρμού, τον ήμο-κάλτσιουραλ [όχι από την κάλτσα, αλλά απτο αγγλικόν κάλτσουρ, δηλαδή ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ.] υπερνεάντερταλ.
και μην ακούσω τίποτα για την άριελ φυλή και μαλακίες, γιατί η άλλη πριγκίπισσα είναι πιο όμορφη.

ανώνυμε, και γιατί να πηγαίνω σχολείο παρακαλώ? πάλι βγάλαμε συμπεράσματα αυθαίρετα? χαχ αντε καλό χειμώνα, γεμάτο μπλέ μύτες και μύξες-παγοκολώνες.

Ανώνυμος είπε...

...επειδή, καλό μου, είναι φως φανάρι πως είσαι απλώς ένα οργισμένο ανώριμο δεκαπεντάχρονο, γι αυτό.

vrefosalata είπε...

μουαχαχ
σοβαρα ε?
λοιπόν, εσύ είσαι πέρα από οξύνους και πολύ μετριόφρων. και όπως έχουμε ξαναπεί, δε βγάζεις ποτέ αυθαίρετα συμπεράσματα για τα οποία είσαι τόσο σίγουρος, τολάκο μου.
ατύχησες όμως καθότι φοιτώ, νοητικά δυσκίνητε, φανατικέ και τιποτένιε αναγνώστη.

Το Ψωλικό Εξπρές είπε...

ουπς... υπέπεσα σε σφάλμα cLopyright... ζητω ταπεινα συγγνωμη!!!!!

vrefosalata είπε...

apology accepted.
:P