Πέμπτη 4 Σεπτεμβρίου 2008

αντε στο διάλο.
αντε στο διάλο.αντε στο διάλο.
αντε στο διάλο.αντε στο διάλο.αντε στο διάλο.
αντε στο διάλο.       αντε στο διάλο.
αντε στο διάλο.αντε στο διάλο. αντε στο διάλο.αντε στο διάλο.

αντε στο διάλο. αντε στο διάλο. αντε στο διάλο.αντε στο διάλο. αντε στο διάλο. αντε στο διάλο.αντε στο διάλο. αντε στο διάλο.
αντε στο διάλο.
αντε στο διάλο.
αντε στο διάλο.
αντε στο διάλο.
αντε στο διάλο.
αντε στο διάλο.
αντε στο διάλο.
αντε στο διάλο.

αντε στο διάλο.
αντε στο διάλο.
αντε στο διάλο.
αντε στο διάλο.
αντε στο διάλο.
αντε στο διάλο.
αντε στο διάλο.
αντε στο διάλο.
αντε στο διάλο.
αντε στο διάλο.αντε στο διάλο.
αντε στο διάλο.
αντε στο διάλο.
αντε στο διάλο.
αντε στο διάλο.
αντε στο διάλο.
αντε στο διάλο.
αντε στο διάλο.
αντε στο διάλο.
αντε στο διάλο.
αντε στο διάλο.
αντε στο διάλο.
αντε στο διάλο.αντε στο διάλο.
αντε στο διάλο.
αντε στο διάλο.
αντε στο διάλο.
αντε στο διάλο.
αντε στο διάλο.
αντε στο διάλο.
αντε στο διάλο.
αντε στο διάλο.

αντε στο διάλο.αντε στο διάλο.
αντε στο διάλο.αντε στο διάλο.
αντε στο διάλο.αντε στο διάλο.
αντε στο διάλο.αντε στο διάλο.
αντε στο διάλο.αντε στο διάλο.
αντε στο διάλο.αντε στο διάλο.αντε
 στο διάλο.
αντε στο διάλο.αντε στο διάλο.αντε
 στο διάλο.



αντε.

23 σχόλια:

vrefosalata είπε...

τζακστάηλ.

G Spot Unveiled© είπε...

μάι σταηλ του :PPPP

Dr_MAD είπε...

ό,τι πιο βαθύ διάβασα τον τελευταίο καιρό

με άγγιξε

[ζω ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο]

[με άλλο υποκείμενο φυσικά]

[μη μπερδέψουμε τις μπούκλες μας]

vrefosalata είπε...

ναι, ιντηντ, είναι μια φράση γενικού ενδιαφέρονοτος και απηχήσεως. είναι πολύ του συρμου τελευταία.

Ανώνυμος είπε...

all work and no play makes jack a dull boy. all work and no play makes jack a dull boy. all work and no play makes jack a dull boy. all work and no play makes jack a dull boy. all work and no play makes jack a dull boy. all work and no play makes jack a dull boy. all work and no play makes jack a dull boy. all work and no play makes jack a dull boy.


all work and no play makes jack a dull boy
all work and no play makes jack a dull boy
all work and no play makes jack a dull boy
all work and no play makes jack a dull boy
all work and no play makes jack a dull boy
all work and no play makes jack a dull boy
all work and no play makes jack a dull boy
all work and no play makes jack a dull boy
all work and no play makes jack a dull boy

Throgos είπε...

αγαπώ.

σσσκατττά είπε...

Ας εκτονωθώ κι εγώ:
ΑΝΤΕ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΡΕΕΕ!
Οκ, αισθάνομαι ήδη καλύτερα. Όπως και με εκφράσεις άλλου τύπου αλλά παρόμοιας χρήσης: άντε χέσου, βρε δεν πάτε να χεστείτε, να φας σκατά, να κλάνεις όλη νύχτα, έτσι να κάνει ο κώλος σου.. Φράσεις που ταιριάζουν πιο πολύ και στο στοιχείο μου δηλαδή..

Ανώνυμος είπε...

Δαρβίνε και Λαμάρκ, πεθάνετε! Ιδού το ον που διαδέχεται τον χόμο σάπιενς στο θρόνο των ειδών στην εξελικτική βιολογία: παράνθρωπους ασοσιάλους ανοργάσμικους πιθήκους!

(του μπι κοντίνιουντ, γουη αρ όλρεντι ιν χελ, μπέιμπι)

vrefosalata είπε...

αχ σκατα μου σκατα μου!!!



αγαπητέ/η ανώνυμε,
δεμπανάφχεστε να πεθάνουσι, δεμπανάφχεστε και να αναστηθούσι. κλάστε μου ένα αρχίδι από δαύτα τα μεταλλαγμένα μου.

σσσκατττά είπε...

Αγαπημένη μου βρεφοσαλάτα, ξεπεράσατε το χθεσινό σας πρόβλημα; (τις μόνο 2 φορές που μου είπατε..)

ProFyLaKtiKo είπε...

όχι άλλο κουλτουριάρικο μελλόδραμα. όπως τα λες.!

Ανώνυμος είπε...

Τσούζει τσούζει αγάπη μου να ακούμε την αλήθεια! Δε μπορείς να αναλογιστείς πόσο απόλυτα ΓΟΥΣΤΑΡΩ να σου προκαλώ νυχτερινές ονειρώξεις, αποχαυνωμένη και ανοργασμική μου ύπαρξη. Πρέπει να ομολογήσω πως μου προκαλείς, αλήθεια, ακατάσβεστον πόθον και πως μετά βιας αντιστέκομαι στην επιθυμία να τραβήξω αυτό το καζανάκι που μας κρατά ακόμη στην αγαπημένη σου χέστρα. Στους υπονόμους ανήκουμε ντάρλινγ, εσύ, εγώ και τα σκατά. Και πάλι, όμως, υπερέχω. Εσύ, ντάρλινγκ, δεν είσαι παρά μια ταπεινή κλανιά που μολύνει τον αέρα που αναπνέω. Ένα ανθρωποειδές που, με λεξικά, νομίζει πως θα ανακηρυχθεί άνθρωπος. Απατάσθε, αγαπητή! Οι κλαυθμοί σου θα ακουστούν μέχρι τα άδυτα της κολάσεως, ας κλείσουμε τα μάτια και ας αφουγκραστούμε τα αναφιλητά, ο ψευτο Μπλέηκ μας στέλνει στο διάλο, φίλοι μου, ελάτε!

Κόπτω τας φλέβας μου δια την πάρτην σας, μήτερ των κάλων μου, ωσάν τα στινγκ κόπτουν τας φορούσας των.

ΓΙΟΥ ΑΡ ΣΟΟΥ ΠΑΘΕΤΙΚ ΕΝΤ ΓΙΟΥ ΦΑΚΙΝ ΑΝΤΟΡ ΙΤ! ΛΕΤΣ ΣΓΟΥΗΜ ΤΟΥ ΔΕ ΧΕΛ

Ανώνυμος είπε...

η μόνη ψευτοκουλτουριάρα εδώ μέσα είσαι εσύ να μη ξεχάσεις λείαν συντόμως να αγοράσεις και κονκάρδα i λοβ dictionaries για να το δηλώνεις κιολας

Το Ψωλικό Εξπρές είπε...

ρε συ διαολόστειλε και κανέναν.... μην παραχαϊδεύεις αυτιά!!

πολύ έξυπνο ποστ!
σε διαολοστέλνω και πάω στο διάολο... έχω ραντεβού με τον μεγάλο Δάσκαλο! θα δωσω αν θες χαιρετισματα!

Ανώνυμος είπε...

Ρε πούστη μου ποτέ δεν ήμουν ρατσιστής αλλά εσείς το έχετε παρακάνει. Ούτε φυσιολογικό είναι να υπάρχετε ανάμεσά μας ούτε να διακυρήτετε παντού την αγάπη σας (όποια κι αν είναι αυτή) για τα παιδάκια και το ίδιο φύλο. Έχετε κατακλείσει τη blog κοινότητα και κατηγορείτε όλους τους άλλους ότι έχουν έλλειψη επαφής με τους ανθρώπους. Καμιά τριανταριά μηνύματα-απαντήσεις σχόλια για κάθε πούστη γιατί γράφετε με την πούτσα που δεν ξέρετε να την χρησιμοποιείται. Και κάτι άλλα παιδιά που γράφουν με πένα και καρδιά τα έχετε τοποθετήσει πάνω δεξιά στο blog σας σε μια στήλη κατηγορίας και μπαίνετε στα blog τους κι αφήνετε σαν σημάδι το κουράδι σας.

Όλο αυτό το μίσος που βγάζετε για τους ανθρώπους που δεν σας δέχονται έτσι όπως είστε δεν είναι λάθος των ανθρώπως εκείνων. Είναι λάθος δικό σας. Ο σεβασμός κερδίζεται ντάρλινγκ, δεν υπάρχει απλά. Εσείς με τον τρόπο σας προκαλείτε τους ανθρώπους. Ηρεμήστε, αράξτε στη γωνιά σας και κάντε στα σκοτεινά όσες αλλαξοκολιές θέλετε. Αφήστε εμάς τους ταπεινούς "φυσιολογικούς" που τόσο μισήτε, να ζήσουμε ήρεμα αυτή τη ζωή που τόσο εσείς καρτερείτε ν' αποκτήσετε.

Έχω γνωρίσει άτομα σαν εσένα, ξέρεις, απ' αυτά που τον παίρνουν από πίσω, και μπορώ να σου πω ότι κάποιοι απ' αυτούς είναι πολύ ευαίσθητοι, με καλή καρδιά. Αλλά είναι τόση η λάσπη όλων των άλλων, όπως εσύ, που ακόμη κι αυτοί οι ίδιοι σας φοβούνται και κρύβονται.

Δεν είμαι ρατσιστής ρε πούστη μου, αλλά εσείς με τον τρόπο σας με κάνετε. Κάντε ότι θέλετε αλλά μην το επιδεικνείετε. Φτάνει πια. Κρατήστε το για τον ευατό σας.

Κι υπάρχει και κάτι άλλο, από παιδαγωγικής κι ανθρωπιστικής απόψεως, γιατί πέρα από τα γούστα σας στο κρεβάτι και το μίσος που ξεβράζεται, δεν παύει να είστε άνθρωποι, κάπου στο βάθος, δεν παύω να ελπίζω. Οι περισσότεροι επισκέπτες των blog είναι μικρά παιδιά και φανταστείτε τι παράδειγμα τους δίνετε. Μονάχα αυτό. Κι αν δεν σας νοιάζει να καείτε στην κόλαση μπάσταρδοι. Κι αν δεν πιστεύετε στον καλό θεούλη να χαίρεστε τα λεφτά του μπαμπά σας και τις δυσκολίες που έχετε περάσει στη ζωή σας που έχετε κι άποψη για τον Θεό. Σας έλειψε ποτέ τίποτε για να νιώσετε ότι δεν έχετε να κρατηθείτε από πουθενά? Πέρα από τη χυδαιότητα που βγάζετε τι άλλο έχετε να προσφέρετε στην ανθρωπότητα? Έναν κώλο τούνελ? Γι' αυτό μάλλον κλάνεις συνέχεις ντάρλινγκ. Για τα παιδιά κάντε το αλήτες........

Τέλος,
αν απαντήσεις σαν άνθρωπος θα συνεχίσω κι εγώ,
αν απαντήσεις σαν ένα μάτσο σκατά, όπως κάνεις συνήθως, θα σου ευχηθώ απλά να τα φας και να εξαφανισθείς απ' αυτό τον κόσμο μαζί με τους φίλους σου.

Φιλικά αλλά οργισμένα γιατί δε σέβεστε τον κόσμο που σας ανέχετε.

vrefosalata είπε...

αφού υποτίθεται ότι σε ενοχλώ, μοναδικό μου υπο-ον, για ποιο λόγο ασχολείσαι μαζί μου ανελλιπώς, εφόσον γνωρίζεις κιόλας πόσο μ'ευχαριστεί το να μου δίνει η μεγαλειώδης ετούτη ύπαρξή σου τόσο μεγάλη προσοχή? ακόρντινγκ του γιου. εγώ πάντως σε έχω βαρεθει τα μάλα. επίσης, προσπάθησε λίγο ακόμα να μιμηθείς κάθε τρόπο μου, τράααη. επίσης, μη γράφεις τόσο μεγάλα κείμενα, γιατί δεν υπάρχει περίπτωση να τα διαβάσω. μόνο τα δικά μου μεγάλα κείμενα θεωρώ ενδιαφέροντα.

τόρα προς τον άλλον ανόνυμο. τούτον τον εξερετικά εφιή και ξιραφόμιαλο ανόνυμο καρχαρία, θα του στήλω μια φοτογραφία τον γενιτικών μου οργάνον όστε να πησθι.

αγαπητό ζώον ιπτάμενο και κοιμώμενο, είναι προφανέστατο ότι είμαι κορίτσι καθώς με λένε καλυψώ. όπως και να χει πάντως τα σκατά που έχεις στον μικροαστικό και-καλά-ανοιχτόμυαλο-εγκέφαλο-που-δέχεται-τον-άλλον-μέχρι-να-τον-ενοχλήσει πρέπει να πασαλειφτούν πάνω στη μούρη σου για να καταλάβεις πόσο σιχαμερά σκέφτεσαι. θα μπορούσες να είσαι ανοιχτόμυαλος αν μετά την πετυχημένη λοβοτομή σου είχαν ξεχάσει να σε ράψουν. ωχ. επίσης δεν είχα σκοπό να αρχίσω, πόσο μάλλον να συνεχίσω καμία συζήτηση μαζί σου. γι'αυτό και διάβασα το λογυδριάκι σου μόνο μέχρι να πιάσω το νόημα.

Ανύποπτη,
ναι δως του και πολλά φιλιά, παρακαλώ, γιατί μου έλειψε.

Γενικά τώρα.

Ω ναι, τα λεξικά μ'αρέσουν πολύ, αλλά οι γραμματικές μ'αρέσουν ακόμη πιο πολύ.

Προλετάριοι και μπουρζουαζία ενωθείτε
και σαν πρόβατα (έτοιμα για σφαγή) ο ένας τον άλλο να ακολουθείτε.

καιιι

μην ξεχνάτε να κρύβεστε πίσω απ'την ολοκληρωτική ανωνυμότητα!

Ανώνυμος είπε...

Δεν αναφερθηκες σε τιποτα απο οσα ειπα.Μονο βριζεις καποιον που δεν γνωριζεις.Δεν καταλαβες τιποτα απ' οσα ειπα η δεν θελεις να το παραδεχτεις.Ορισμενοι ανθρωποι λυπουνται για ατομα σαν εσενα.Ειπα να σου πω δυο λογια μηπως σε συγκινησουν αλλα εσυ κλανεις αντι να μιλας.
Δεν εχει σημασια τι εχεις στο παντελονι σου.Σημασια εχει αν τον παιρνεις απο πισω η οχι.
Ελπιζω μονο να εκλειψουν ατομα σαν εσενα. Ο λογος ειναι μεσον υγιους επικοινωνιας κι οχι βωμολοχιων.
Μικρο το κειμενο μου για να το διαβασεις.
Κανε οτι θελεις στο κρεβατι σου και στο στομαχι σου, μοναχα μεινε μακρια απο τα παιδια του κοσμου αυτου.

vrefosalata είπε...

το μόνο που έχω να πω είναι αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα.

επίσης μήπως ξέρεις τι σημαίνει η βρώση? γιατί αν ήξερες δε νομίζω να πίστευες ότι το κάνω πράγματι σε παιδάκια αυτό. επιπλέον: ανήλικη είμαι ψαροκοκαλόμυαλε. δεν απάντησα σε αυτά που μου είπες επειδή ήταν πολλά και δεν τα διάβασα, όπως ξαναπα.

δεν είμαι γκέη, ρατσιστικό υποπροϊόν οπισθίων αγελάδας.

lucinta είπε...

Διακρίνω μια ένταση στην ατμόσφαιρα? Έχασα κάτι? Ηρεμήστε καλέ, βαθιές ανάσες και όλα τα συναφή :)

vrefosalata είπε...

δεν υπάρχει διόλου ένταση, αγαπητή. μην ταραττεστε. είμαι πνιγμένη στην απάθεια και περνάω το χρόνο μου δημιουργώντας κείμενα υψηλού λογοτεχνικού περιεχομένου και αγελαδινου γιαουρτιού, πηγμένου λόγω του μυελού των οστών.
χαμόγελον!

lucinta είπε...

Χαίρομαι πολύ δια εσάς. Χαμόγελον back :))

δεν υπαρχει κατι για το οποιο τιθεται θεμα είπε...

μπορω να εκτονωθω?
αντε στο διαολο καριολιδεςςς

ωραιο αυτο το ποστ//


ευχαριστω

vrefosalata είπε...

ναι, το γνωρίζω. είναι πράγματι εμπνευσμένο.