Τετάρτη 10 Σεπτεμβρίου 2008

ρεφλεξολογία [εκδόσεις μόντερν τάιμς]

τρώγοντας την κρεμούλα μου σκέφτηκα να πάω να κοιμηθώ.  αλλά μετά αναλογίστηκα την αδικία στον κόσμο, γιατί τα παιδάκια στην αφρική πεινάνε.  καικαλά.  όχι, όχι δεν ανελογίσθην αυτό, αλλά το ότι επιθυμώ ένα μασαζ για τις εφηβικά γηρασμένες μου αρθρώσεις.  [εγωστρεφής χαρακτήρ] μετά όμως σκέφτηκα ότι ίσως αν κοιμόμουν, αύριο θα ήταν όλα στο επιθυμητό απαυτό.  αλαφιασμένη κοίταξα την ώρα και είδα ότι ήταν ώρα να κοιμηθώ.  καληνυχτααα

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

stamata to skepsimo ki arxise to xesimo. se variemai para polu, epidi mou 8imizeis ton eauto mou, alla faci exeis.

vrefosalata είπε...

εγώ έκανα αυτό το σχόλιο επειδή είμαι διχασμένη αλτέρνατιβ προσωπικότητα. δε θα μπω στον κόπο να μου απαντήσω.

Ανώνυμος είπε...

αυτά είναι!να απαντάς στον διχασμένο σου εαυτό! κ να τον σνομπάρεις! wow!

πάω να ξεσπάσω στη φυσική, γιατί δεν την παλεύω άλλο.

vrefosalata είπε...

ΥΠΟ χιλιαδες.